ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ
Ως πρώτο αντικείμενο συζήτησης, θα ήθελα να θέσω το γεγονός ότι σε γενικές γραμμές, η ΠΕ έχει αναλάβει και καταφέρει την πραγματοποίηση σχολών στην περιοχή μας, οι οποίες παλαιότερα δεν θα ήταν εύκολο να πραγματοποιηθούν εδώ.
Αυτό είναι καλό γιατί δίνει την δυνατότητα στους Βαθμοφόρους μας να μην ταλαιπωρούνται με μετακινήσεις σε άλλες πόλεις, αλλά παράλληλα, δημιουργεί και μία πρόσθετη πίεση, όχι μόνο στο επιτελείο της ΠΕ, αλλά σε όλους μας συνολικά, διότι όταν ζητάμε σχολές και δεν μπορούμε να τις υποστηρίξουμε αριθμητικά με έναν αξιοπρεπή αριθμό, όλο αυτό δημιουργεί σοβαρό θέμα στην αξιοπιστία μας.
Παράλληλα, πέρα από την δεδομένη διάθεση που υπάρχει από όλους μας να υποστηρίξουμε το εκπαιδευτικό κομμάτι στην ΑΜΘ, θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν είναι δυνατόν να έχουμε όλες τις σχολές στην περιοχή μας. Άρα, ιδιαίτερα οι ΑΣ θα πρέπει να είναι αυτοί που θα πείσουν τους Βαθμοφόρους μας ότι η συμμετοχή στην σχολή πρέπει να είναι δεδομένη, άσχετα με το μέρος στο οποίο πραγματοποιείται.
Αυτό είναι καλό γιατί δίνει την δυνατότητα στους Βαθμοφόρους μας να μην ταλαιπωρούνται με μετακινήσεις σε άλλες πόλεις, αλλά παράλληλα, δημιουργεί και μία πρόσθετη πίεση, όχι μόνο στο επιτελείο της ΠΕ, αλλά σε όλους μας συνολικά, διότι όταν ζητάμε σχολές και δεν μπορούμε να τις υποστηρίξουμε αριθμητικά με έναν αξιοπρεπή αριθμό, όλο αυτό δημιουργεί σοβαρό θέμα στην αξιοπιστία μας.
Παράλληλα, πέρα από την δεδομένη διάθεση που υπάρχει από όλους μας να υποστηρίξουμε το εκπαιδευτικό κομμάτι στην ΑΜΘ, θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν είναι δυνατόν να έχουμε όλες τις σχολές στην περιοχή μας. Άρα, ιδιαίτερα οι ΑΣ θα πρέπει να είναι αυτοί που θα πείσουν τους Βαθμοφόρους μας ότι η συμμετοχή στην σχολή πρέπει να είναι δεδομένη, άσχετα με το μέρος στο οποίο πραγματοποιείται.
meninius- Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 05/08/2015
Ηλικία : 48
Απ: ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ
Το ζητημα αυτο θα πρεπει να το δουμε πιστευω συνδιαστικα με τους ΑΣ δηλαδη θα πρεπει για παραδειγμα φετος να ξερουμε το πολυ μεχρι μεσα Σεπτεμβριου τις εκπαιδευτικες αναγκες καθε Συστηματος ετσι ωστε να κινηθουμε αναλογα. Επισης καλο θα ηταν η ενεγοποιηση σε καλυτερο επιπεδο της εκπαιδευτικης ομαδας της ΠΕ.
Tabaki- Αριθμός μηνυμάτων : 22
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2015
Απ: ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ
Από την δική μου πλευρά, θα πρότεινα μια συνάντηση μετά τις 25 Αυγούστου όλης της εν δυνάμει εκπαιδευτικής ομάδας, προκειμένου να δούμε το κομμάτι της λειτουργίας μας στην επόμενη χρονιά.
Η συνάντηση δεν θα σχετίζεται με τις σχολές καθαυτές, αλλά με την παρουσία και την λειτουργία μας σε αυτές.
Η συνάντηση δεν θα σχετίζεται με τις σχολές καθαυτές, αλλά με την παρουσία και την λειτουργία μας σε αυτές.
meninius- Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 05/08/2015
Ηλικία : 48
Απ: ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ
Με ευκαιρία την συζήτησή μας, να αναφέρω ότι έχω απαντήσεις από όλα τα Συστήματα της ΠΕ ΑΜΘ.
meninius- Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 05/08/2015
Ηλικία : 48
Απ: ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ
Αυτό είναι ένα καλό βήμα και επίσης θεωρώ την συνάντηση επιβεβλημένη έτσι ώστε να μπούνε τα θεμέλια για ενα καλύτερο αύριο στην εκπαίδευση.
Τώρα όσον αφορά την συμμετοχή και την λειτουργία μας στις σχολές πιστεύω ότι όλα ξεκινάνε από τον Αρχηγό, της όποιας σχολής, γιατί αυτός επιλέγει το επιτελείο και στο τέλος αυτός το αξιολογεί οπότε κάποια πράματα είναι ξεκάθαρα.
Η δική μου πρόταση είναι ένα συμβούλιο μεν εφ όλης της ύλης αλλά όμως και ένα συμβούλιο με στόχο την επαναλειτουργία σε νέες βάσεις της εκπαιδευτικης ομάδας της ΠΕΑΜΘ σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και συγκεκριμένα αξιολόγηση υπάρχον προσωπικού, ενεργοποίση της άτυπης εκπαίδευσης όπου αυτή και εφόσον χρειάζεται με στόχο πρώτον την ενεργοποίση της εκπαιδευτικής ομάδας προς όφελος των βαθμοφόρων βάσης και δεύτερον την αξιολόγηση - υποστήριξη όλων επί το έργων αλλά και αυτών που θέλουν να μπουν στην εκπαίδευση γιατί 1 ή 2 αρχικές και ίσως μια βασική μόνο δεν βοηθά στα παραπάνω
Τώρα όσον αφορά την συμμετοχή και την λειτουργία μας στις σχολές πιστεύω ότι όλα ξεκινάνε από τον Αρχηγό, της όποιας σχολής, γιατί αυτός επιλέγει το επιτελείο και στο τέλος αυτός το αξιολογεί οπότε κάποια πράματα είναι ξεκάθαρα.
Η δική μου πρόταση είναι ένα συμβούλιο μεν εφ όλης της ύλης αλλά όμως και ένα συμβούλιο με στόχο την επαναλειτουργία σε νέες βάσεις της εκπαιδευτικης ομάδας της ΠΕΑΜΘ σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και συγκεκριμένα αξιολόγηση υπάρχον προσωπικού, ενεργοποίση της άτυπης εκπαίδευσης όπου αυτή και εφόσον χρειάζεται με στόχο πρώτον την ενεργοποίση της εκπαιδευτικής ομάδας προς όφελος των βαθμοφόρων βάσης και δεύτερον την αξιολόγηση - υποστήριξη όλων επί το έργων αλλά και αυτών που θέλουν να μπουν στην εκπαίδευση γιατί 1 ή 2 αρχικές και ίσως μια βασική μόνο δεν βοηθά στα παραπάνω
Tabaki- Αριθμός μηνυμάτων : 22
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2015
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|